Ta strona używa ciasteczek. Więcej
Wróć do wyników wyszukiwania

starszy inspektor Wydział ds. Inspekcji Zabytków Archeologicznych Oraz Rejestru zabytków, Dokumentacji Zabytków i Informatyki - IZAR

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie Olsztyn

  • Ogłoszenie nr: 181344
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2016 r.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie

  • Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw rejestru zabytków
  • Wydział ds. Inspekcji Zabytków Archeologicznych Oraz Rejestru zabytków, Dokumentacji Zabytków i Informatyki - IZAR


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
    Podwale 1
    10-076 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie postępowania administracyjnego, związanego z wpisem zabytku do rejestru zabytków;
  • przeprowadzanie oględzin z pozyskiwaniem oraz gromadzeniem dokumentów i danych niezbędnych do prowadzenia tegoż postępowania, (w tym wszczęcie postępowania w sprawie wpisania do rejestru zabytków, postanowienia w toku postępowania administracyjnego w sprawie wpisania do rejestru zabytków nieruchomych, przygotowywanie decyzji wraz z załącznikami);
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności oraz ich podpisywanie;
  • pozyskiwanie oraz gromadzenie dokumentów i danych niezbędnych do prowadzenia postępowania administracyjnego, związanego ze skreśleniem zabytku z rejestru zabytków;
  • prowadzenie ksiąg rejestru zabytków; digitalizacja rejestru zabytków; prowadzenie wykazu zabytków wytypowanych do wpisu do rejestru (wnioskowanych przez właściciela i z urzędu);
  • wnioskowanie o ujawnienie w księdze wieczystej wpisu nieruchomości lub jej części do rejestru zabytków, a także wnioskowanie o ogłoszenie w wojewódzkim dzienniku urzędowym informacji o wpisie zabytku nieruchomego do rejestru zabytków;
  • gromadzenie danych o regulacji stanów prawno – własnościowych zabytków, w tym zmian w sposobach ich użytkowania, rozpoznawania sposobu użytkowania i eksploatacji obiektów i zespołów zabytkowych wraz z otoczeniem. Wprowadzanie zmian w tym zakresie, w księgach rejestrowych oraz elektronicznej bazie danych;
  • przekazywanie informacji o wpisach zabytków do rejestru, obowiązkowych kopii dokumentacji dot. zabytków do właściwych instytucji;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. praca administracyjno – biurowa;
    2. wyjazdy służbowe związane z prowadzeniem postepowań administracyjnych związanych z wpisem do rejestru zabytków


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy:
    1. praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    2. ograniczona możliwość poruszania się po budynku – brak wind, podjazdu, drzwi o odpowiedniej szerokości,
    3. zmienne warunki atmosferyczne pracy w terenie.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe w zakresie: konserwatorstwo i zabytkoznawstwo, ochrona dóbr kultury, architektura, architektura krajobrazu, historia sztuki, historia;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
    • znajomość Prawa budowlanego;
    • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
    • znajomość ustawy o opłacie skarbowej;
    • znajomość rozporządzeń i innych aktów wykonawczych do wymienionych ustaw;
wymagania dodatkowe
  • kursy, szkolenia bhp, p.poż
  • umiejętność organizowania pracy własnej i stosowania przepisów dotyczących organizacji i zadań Urzędu;
  • umiejętność oceny i analizy problemów i spraw w różnych aspektach;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, skaner, kserokopiarka, aparat fotograficzny, fax)
  • znajomość języka niemieckiego/angielskiego na poziomie podstawowym;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata;

Termin składania dokumentów:

    10-06-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
    Podwale 1
    10-076 Olsztyn

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym oświadczeń zawierających własnoręczny podpis aplikanta.
    Lista osób spełniająca wymogi formalne zostanie udostępniona w siedzibie Urzędu oraz w BIP Urzędu na stronie internetowej www.bip.wuoz.olsztyn.pl.
    Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.
    Oferty niekompletne oraz złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
    Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
    Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu w terminie nie wcześniej niż 30 dni od zakończenia rekrutacji.
    Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego inspektora ds. rejestru zabytków”.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (89) 521-85-32.

Wytworzył/Odpowiada:Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków
Jednostka organizacyjna:Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
Udostępniła/udostępnił:Anna Szmyt
Komórka organizacyjna:AD
Wprowadzono:24-05-2016

Źródło: ogloszenia.bip.kprm.gov.pl

1267 dni temu

Złóż podanie o przyjęcie do pracy
Wróć do wyników wyszukiwania