Asystent/ka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
OTTO POLSKA SP.Z O.O
–
Opole
Numer
StPr/15/4468
Wynagrodzenie brutto
od 3 000 PLN
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu
1
Zmianowość
trzy zmiany
Zakres obowiązków
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów
zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym,
oprogramowaniem oraz siecią, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego
wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących
zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i
rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie
z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie
bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, stabilne
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w międzynarodowej firmie o
ugruntowanej pozycji na rynku, motywacyjny system wynagrodzeń z pakietem
dodatkowych świadczeń, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz
językowych, atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie), praca w godz. 7-15/15-23/23-7
Wymagania
wykształcenie - średnie zawodowe
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość języka angielskiego,umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta