Ta strona używa ciasteczek. Więcej
Wróć do wyników wyszukiwania

Asystent/ka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

OTTO POLSKA SP.Z O.O Opole

Numer StPr/15/4468
Wynagrodzenie brutto od 3 000 PLN
Rodzaj umowy Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu 1
Zmianowość trzy zmiany
Zakres obowiązków Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, motywacyjny system wynagrodzeń z pakietem dodatkowych świadczeń, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz językowych, atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie), praca w godz. 7-15/15-23/23-7
Wymagania wykształcenie - średnie zawodowe Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość języka angielskiego,umiejętność pracy w grupie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Data ważności 10.10.2015
Data rozpoczęcia 14.09.2015

Źródło: oferty.praca.gov.pl

1435 dni temu

Złóż podanie o przyjęcie do pracy

Zapoznaj się także z tymi ofertami pracy:

Wróć do wyników wyszukiwania