Ta strona używa ciasteczek. Więcej
Wróć do wyników wyszukiwania

inspektor w Dziale Egzekucji Administracyjnej

Izba Skarbowa w Zielonej Górze Nowa Sol

  • Ogłoszenie nr: 181360
  • Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2016 r.

Izba Skarbowa w Zielonej Górze

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw ewidencji i egzekucji
  • w Dziale Egzekucji Administracyjnej


  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nowa Sól
  • Urząd Skarbowy
    ul. Staszica 1
    67-100 Nowa Sól

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • badanie prawidłowości otrzymanych tytułów wykonawczych i dopuszczalności egzekucji administracyjnej i nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułu do egzekucji oraz ewidencjonowanie tytułów wykonawczych w systemie Egapoltax w celu wszczęcia egzekucji
  • dokonywanie wszystkich czynności egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych wystawionych przez państwa członkowskie lub trzecie za wyjątkiem egzekucji z nieruchomości i czynności zastrzeżonych dla poborcy skarbowego w celu realizacji wniosków państw obcych o odzyskanie lub zabezpieczenie należności pieniężnych
  • przygotowanie i przekazanie zakończonych spraw egzekucyjnych do archiwum w celu dokonania ich archiwizacji według obowiązujących przepisów,
  • przygotowywanie projektów postanowień o zwrocie wierzycielowi tytułu wykonawczego z uwagi na niedopuszczalność egzekucji administracyjnej lub wadliwe wystawienie tytułu w celu prawnego prowadzenia egzekucji
  • sporządzanie projektów postanowień o umorzeniu postępowania egzekucyjnego lub o nie przystąpieniu do egzekucji z uwagi na wady tytułu wykonawczego, które nie były znane organowi egzekucyjnemu w chwili skierowania tytułu do egzekucji w celu zakończenia postępowania egzekucyjnego
  • sporządzanie zawiadomień o obciążeniu wierzyciela opłatą komorniczą w celu zapłaty przez wierzyciela opłaty komorniczej w związku z wpłatą dokonaną wierzycielowi przez zobowiązanego
  • potwierdzanie stanu zaległości podmiotów w egzekucji w związku z wydaniem zaświadczenia lub na innym dokumencie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
    zagrożenie korupcją,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
    • znajomość przepisów ustawy o wzajemnej pomocy przy dochodzeniu podatków, należności celnych i innych należności pieniężnych,
    • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
    • wnikliwość i rzetelność,
    • dokładność i systematyczność,
    • umiejętność obsługi aplikacji biurowych ( edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
    • umiejętność planowania i organizacji pracy na własnym stanowisku,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
wymagania dodatkowe
  • sześć miesięcy pracy w obszarze egzekucji administracyjnej,
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    03-06-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra

Inne informacje:

    "W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby www.zielonagora.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o pracy”). List motywacyjny powinien być czytelnie i własnoręcznie podpisany. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 660 557 168”
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną."

Wytworzył/Odpowiada:Dyrektor
Jednostka organizacyjna:Izba Skarbowa w Zielonej Górze
Udostępniła/udostępnił:Wanda Szykuła
Komórka organizacyjna:Stanowisko ds Kadr i Szkolenia
Wprowadzono:24-05-2016

Źródło: ogloszenia.bip.kprm.gov.pl

760 dni temu

Złóż podanie o przyjęcie do pracy
Wróć do wyników wyszukiwania